قابل توجه اساتید ارجمند، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه

۱- مهلت شرکت در مسابقه پرسش های خداوند از ما و پاسخ گویی به سوالات مسابقه تا روز چهارشنبه ۱۸/۸/۸۵ تمدید شد.

۲- قرعه کشی فیش حج عمره در بین کلیه افرادی که به ۱۴ سوال مسابقه بهترین پاسخ ها را داده باشند، در تاریخ  ۲۳/۸/۸۵  انجام و برنده نهایی مشخص خواهد گردید. همچنین اسامی برندگان مرحله سوم (سوالات ۱۰ الی ۱۴)  در همان تاریخ اعلام خواهد شد.

۳- پس از مشخص شدن برندگان مرحله سوم و برنده نهایی، جوایز کلیه برندگان همزمان تقدیم خواهد شد. 

۴- به همه عزیزان توصیه می شود با استفاده از فرصت داده شده به کلیه سوالات مسابقه با دقت پاسخ داده و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی نهایی افزایش دهند.

۵- به عزیزانی که برای نخستین بار در مسابقه شرکت می کنند پیشنهاد می شود یادداشت  درباره مسابقه  را از فهرست سمت راست انتخاب و با دقت مطالعه کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر طاهره جاویدی/عضو هیئت علمی دا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

آیا می توانیم در پاسخ هایی که ارائه کرده ایم تجدید نظر کرده و به سوالات دوباره پاسخ دهیم؟

البته. این حق شماست.

فاطمه ضیائی منش ( سازمان مرکزی) شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ق.ظ

مى فرماید: ((آیا چنین نیست که زمانى طولانى بر انسان گذشت که چیزى قابل ذکر نبود))؟ (هل اتى على الانسان حین من الدهر لم یکن شیئا مذکورا).
آرى ، ذرات وجود او هر کدام در گوشه اى پراکنده بود در میان خاکها، در لابلاى قطرات آب دریاها، در هوائى که در جو زمین وجود دارد، مواد اصلى وجود او هر کدام در گوشه یکى از این سه محیط پهناور افتاده بود، و او در میان آنها در حقیقت گم شده ، و هیچ قابل ذکر نبود.
آیا منظور از ((انسان )) در اینجا نوع انسان است ، و عموم افراد بشر را شامل مى شود؟ یا خصوص حضرت آدم است ؟.
آیه بعد که مى گوید ما انسان را از نطفه آفریدیم قرینه روشنى بر معنى اول مى باشد، هر چند بعضى معتقدند که انسان در آیه اول به معنى حضرت

فاطمه ضیائی منش (سازمان مرکزی) شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ

نخست مى گوید: ((آیا مردم گمان کردند همین اندازه که اظهار ایمان کنند و شهادت به توحید و رسالت پیامبر دهند به حال خود واگذارده خواهند شد و امتحان نمى شوند))؟! (احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون ).
بعد بلافاصله به ذکر این حقیقت مى پردازد که امتحان یک سنت همیشگى و جاودانى الهى است ، امتحان مخصوص شما جمعیت مسلمانان نیست ، سنتى است که در تمام امتهاى پیشین جارى بوده است . مى فرماید: ((ما کسانى را که قبل از آنها بودند آزمایش کردیم )) (ولقد فتنا الذین من قبلهم ).
آنها را نیز در کوره هاى سخت امتحان افکندیم ، آنها نیز همچون شما در فشار دشمنان بیرحم و جاهل و بیخبر و متعصب و لجوج قرار داشتند، همیشه میدان امتحان باز بوده و گروهى در این میدان شرکت داشته اند.
باید هم چنین باشد چرا که در مقام ادعا هر کس مى تواند خود را برترین مؤ من ، بالاترین مجاهد، و فداکارترین انسان معرفى کند، باید وزن و قیمت و ارزش این ادعاها از طریق آزمون روشن شود، باید معلوم گردد تا چه اندازه نیات درونى و آمادگیهاى روحى با این گفته ها هماهنگ یا ناهماهنگ است ؟
آرى ((باید خدا بداند چه کسانى راست مى گویند، و چه کسانى دروغگو هستند)) (فلیعلمن الله الذین صدقوا و لیعلمن الکاذبین ).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد